lördag 11 februari 2017

I kväll tittar jag på ...

... "Melodifestivalen". Hoppas verkligen att den här deltävlingen är bättre än den förra veckan.

Det enda som var bra förra lördagen var Nanos uppträdande. Vilken röst killen har. Annars var det mest dåliga låtar och trista skämt.
Något måste verkligen förändras med tävlingen annars kommer till och med jag att tappa intresset.

I kväll ser jag mest fram emot att höra Mariettes bidrag. Hoppas att det är en kanonlåt.

Roger Pontare hade jag dock kunnat vara utan. Vi har redan skickat honom till ESC två gånger och det har varit skämskudde fram båda gångerna.

Efter "Melodifestivalen" kommer jag att kolla på andra delen av "Hotell Halcyon". Det känns som en serie med potential.Orkar jag ska jag även försöka se filmen "Skumtimmen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar